The Greatest Guide To عطر و ادکلن

اطلاعات من را ذخیره کن تا در آینده نیازی به ورود اطلاعات نداشته باشم

عطرهای این گروه به دلیل تلخی و رایحه خاصی که دارند اغلب مورد پسند آقایان قرار می گیرند. گروه بویایی چرمی از نظر تاریخی، یکی از نخستین روایح در عطرسازی است و در صنعت عطر سازی به قرن ۱۶ بر می‌گردد. ریشه این رایحه تلخ و جذاب، از عطرسازانی شروع می ‌شود که دستکش های چرمی را برای اشراف می ‌ساختند.

هر عطری که پیشنهاد دارید هم می تونید توی کامنت برای بقیه بنویسید.

انتخاب ردیف نام، الف تا ی نام، ی تا الف قیمت، کم به زیاد قیمت، زیاد به کم

معمولا در نت‌های پایانی از روایح کندر، چوب سدر، میخک، زنجبیل، صمغ، وانیل و رز استفاده می‌شود.

دقت داشته باشید که روایح مذکور در گروه‌های بویایی متفاوت قرار می‌گیرند از این رو برای انتخاب عطر زنانه با ماندگاری بالا باید گروه بویایی مورد نظر خود را بیابید.

به علت تماسهای مکرر از سوی همکاران و مغازه داران محترم و در راستای رضایت هرچه‌ بیشتر مشتریان عمده، زیرساخت‌هایی جهت پاسخگویی به نیازهای بازار در زمینه فروش عمده عطر ایجاد شده است. توجه داشته باشید که قیمتهایی که بر روی وب سایت عطر لیلیوم نمایش داده شده است صرفا برای خریداران و مشتریانی است که به صورت خرده خرید می نمایند از این رو برای اطلاع از قیمتهای عمده و شرایط فروش با تلفنهای مشاوران سایت از طریق واتساپ تماس حاصل بفرمایید.

این عطرها با فرمولاسیون استثنایی خود، نه تنها از زمان تولید خود جذاب و پر فروش بوده اند، بلکه به دلیل آکوردهای زیبا و موزونی که دارند،‌ جذابیت و تازگی خود را هنوز هم حفظ کرده اند.

این عطر مختص مردانی می باشد که دارای اعتماد به نفس بالایی بوده و یا قصد دارند خود را شخصی با اعتماد به نفس بالا نمایش دهند می باشد. طبع این عطر نیز خنک بوده که می توان در قصل های گرم از آن استفاده کرد.

پایا، مزمن، مصر، ماندگار، مداوم، لجوج، سمج، مقاوم، ایستادگی کننده

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

فصل مناسب این عطر مردانه و زنانه، بهار و تابستان است چرا که خنکای عطر باعث می شود تا در گرمای این فصول، حس بهتری داشته باشید. این عطر مردانه و زنانه جزو عطرهایی است که رایحه مشابه کرید اونتوس دارند و البته که نمی توان گفت این رایحه، کپی است بلکه در قامت خود بسی ارزنده و غنی به شمار می آید.

عطر و ادکلن زنانه عطر و ادکلن مردانه کودک عطر و ادکلن بر اساس نوع

ماندگاری بوی این اسپری نسبت به سایر اسپری ها کمتر است. مثلا تا ظهر دوام می آورد. پس اگر می خواهید تا شب بوی خوش نائوتیکا همراهتان باشد باید میزان بیشتری از آن را اسپری کنید.